Tuesday 9 July 2013

Crush............

Hai...............
Assalamualaikum :) hai.

Eh,korang ada crush? eceh..... haahahahahah ada sorang budak ex-crush aku ni nama danial kelas rahsia ;p hahahahahah yang tahu nabilah je yang aku suka dia dulu. Sekarang? ahaha entah kenapa aku rasa suka lagi kat dia :p kahkahkah kalau hati kata suka nak buat macam mana kan? Danial tu boleh tahanlah perangai dia.Dia matang sikit haahah lol but ada yg perangai dia yang aku tak suka ego :p

Kita tukar topik boleh? hahahhahahh Ramai yg nafikan couple tu tak haram tp weh couple tu haram lah! kau dpt dari mana yg ckp couple tu tak haram? apalah........ orang ckp kat aku (bdk perempuan) "Ainul,kalau budak laki mintak couple Ainul nk couple?" Aku jwp "Couple? tak tahu ke couple tu haram? kalau aku crush je tak nak couple serabut je!" *muka blurr* pastu dia jwp. "Mana ada haram lah Ainul!" look dia nafikan :ppp Dia sambil tenhking tengking aku pulak tu! Eh,syang couple tu boleh dekatkan awk dgn zina tahu!.Ja sesiapa yg couple ni clash cpt cpt tak baik couple ni k.... :)

Salam alaik!. bye Salam ramadhan :)

1 comment: