Monday 22 July 2013

Friends :'D

bff :'p
Assalamulaikum ;')

Em,lama juga Ainul tak update blog. haahaaha. k cakap pasal kawan.Ainul ada bff tp dia kelas lain mmg dah tak rapat dah sekarang kitaorang tegur macamtu je. haaha dia ada geng nak ingat kita kenapa tp aku pun ada kawan :'p nabilah!!!! hahaha dia baik,macam aku suka buat lawak,faham aku dan dia macam bff aku dulu. :'p aku pun ada geng dalam kelas Hanida,Ain,Nabilah dan aku tp kawan yg boleh aku serasi sikit puteri   ,syuhada,farra,dayang.annisa,rabiatul and nik? hahahaha nik tu kira okay lah. aku rasa dia dah berubah sikit tp Hanida lebih lebih pula tak nak kwn dia :pp kottt

Aku dtg sekolah mmg bad mood mmg tak suka bukan tak suka belajar tp tak suka bdk lelaki di sekolah sana :pp menyakitkan hati kau tahu tp nak buat macam mana sabarlah wahai hati... dulu aku sekolah tak pernah menangis tp dkt sekolah sini menangis pula.. Lembut hatiku ini :ppp perempuan kan.Friends makes me happy :pp eceh speaking :ppp


I'm falling!! help. k
Kbye\\\ Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment