Sunday 7 July 2013

Nak pindah :'(

Aww,cute!
Assalamualaikum ;) haloo

Okey, aku nak sgt pindah sekolah dan pergi jauh daripada sekolah tu! sebab? sebab....... aku mmg tak suka org org kat sana sgt sgt 'sosial?' bagi aku mmg sekolah dia macamtu :pp hahaha.. pastu plk aiman andridonas  tu mmg menyakitkan hati aku mmg byk dah bersabar but ttp tak boleh. ya Allah tlg aku :'( aku nak sekolah agama or sekolah yg ada belajar masak masak? haahahaha aku mmg minat nak sekolah yg ajar masak masak ni. Macam seronok :pp

Aku dah ckp kat umie tp umie ckp tingkatan 3 baru boleh pindah. Aku sedih gilaaa.. 2 tahun lagi? tkpe lah jnji nnti aku pindah. lol haha. umie ckp sekolah vokasional boleh? aku ckp tak nak k. sekolah tu apa? sekolah nak jadi mekanik. Aku tak minat . Aku nak jadi chef bkn mekanik  :p haha tp kalau aku pindah nnti mesti ingatkan dan___ hahahahahah k..... hahaahah :ppp

And,rabu ramadhan right? Insyaallah... Yey, tak sabar :pp Salam ramadhan Ainul ucapan kepada semua! :)

Assalamualaikum :) bye .

No comments:

Post a Comment