Saturday 9 November 2013

holiday. yahooo!

sorry for this picture. hahaahahaahaahahaahahaha
Assalamualaikum.ㅇㅅㅇ

boleh dikatakan 2 bulan aku tak update tak 'ter'edit blog ni but today i come back. hahahahaha okay sebenarnya sibuk dgn twitter dan game fb tu tak boleh nk terjenguk langsung kat blog ni. hahahaha. sorry. hmm okay sekarang bulan 11 dan form 5 spm, goodluck! yeay akhirnya cuti dan cuti, bestnya cuti duduk rumah makan tido makan tido sampai berat aku menaik 3 kg. OMG! mmg tak percaya TT.TT tp okaylah 35 kg je pun zzzzzz. hahahaha. i freedom with bdk cakai lg cakai hahahaha dkt sekolah asyik-ii nk cari gaduh then cari gaduh psl laki mmg bebas gila tak dpt tgk muka dia. HUSH BESTNYAAA.  then boleh dikatakan aku lg suka duduk setiap hari dgn family drpd disakiti oleh kwn-kwnku. hahaha sorry to say FRIEND. but rindu gila kat AZRA,NABILAH and AIN. weh, rindu korang gila tahu.  aku hrp sgt sgt tahun depan sama kelas dgn korang ya my love. hahaha i hope ya!! 

okay, cuti ni asyik mengidam pizza pepperoni dan cheese, oh my pizza. cuti ni tak berkesempatan nk pergi pizza hut kalau aku pandai bawak motor dah lamaa aku pergi. hahaaha
then, classmate aku ada buat jamuan dkt kfc kat ts. mcm nk pergi,mcm tak pergi sbb fikirkan budak cakai tu. hmm. tgklah kalau mood aku baik aku pergi kalau tak sorry classmate aku tk dpt pergi. 
Sorry, kalau ainul ada merepek sikit kat sini. hahahaahaha :p


Bye. >.<

No comments:

Post a Comment